25-10-2013

Då var det fredag, helgfirande för dom flesta. Men själv har man en dag till att ta sig igenom, sen är det helg! Några timmars sömn, sen göra några timmar i bil och sen några timmar på Ullared. Sen kan jag pusta ut!! Jag ska bara komma ihåg det där med att ställa tillbaka klockan..
 
 
Lyckligt lottad är något man aldrig ser sig själv som.. men det får en att börja tänka om. Jag har egentligen mycket jag själv önskat mig. Något man lätt blundar och aldrig får upp ögonen för. Man måste få höra det för att man ska inse fakta tror jag.. Hus, sambo, fast anställning, mina älskade fyrbenta, två pärlor i garaget, underbara vänner och en oersättlig familj.. Tack och bock. Ibland måste man nog kämpa, utan kamp kommer man aldrig någonstans!
 
 
Drar några varv med damsugaren innan kvällen är kommen för mig! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0