time in use,

Gårdagen är inte att prata om, nervositet, surhet och väldigt fel bokstavskombination! det skulle inte varit någon kombination alls. Så resten av dagen bestod av att gilla läget..
 
Dagar med planer och 'måsten' är vad som blir konstant. Har inte tid för något eller någon. Inte ens tid ihop, för att det enda man gör är jobb, planer, sova, jobb, planer, sova.. Man har inte tid att lägga till något där mittemellan. För när det väl gäller så orkar man nada! Men jag ska nog köra slut på mig själv redigt ordentligt nu så jag kan sova bort mina ynka semesterveckor jag ska ta.. Då är jag fullsatt med mina sysslor.. min sömn!
 
Nu har jag fått ur mig detta, hejpåer! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0